Future Hopefuls of IMAM 2008-2010

Saturday 22 March 2008

MANIFESTO: Muhammad Syazwan Ma'amin



Nama : Muhammad Syazwan Ma'amin

Tahun : 2 (lahir tahun 1988)

Asal : Shah alam

ID ym : umar_alfateh

sekolah terakhir : SMU (A) Maahad Muhammadi Lelaki, Kota Bharu.

Berkenaan diri:

Tidak suka berjanji, kerana berdasarkan pengalaman, janji tidak pernah ditetapi..

tetapi setiap yang saya ucapkan Insyaallah, alhamdulillah semua terhasil.

Insyaallah, dengan ini,Saya merasakan suatu kebertanggungjawaban bersama untuk menjaga ummat muslim malaysia di moscow melalui PPIM insya allah..

"Sesungguhnya Allah menyuruh kalian agar menunaikan(memberikan) amanah kepada ahlinya, dan jika kamu

mengadili di antara manusia, adililah dengan keadilan" Annisa-58

Jika anda merasakan bahawa saya betul-betul layak untuk memegang apa-apa bahagian di dalam PPIm sebagai pimpinan

dalam membawa kalian menuju keredaan Allah, berilah undi kepada saya.

Jika anda merasakan saya tidak layak untuk berada dalam kelompok kepimpinan dan tidak layak untuk memberikan

buah fikiran pada membangunkan sumber manusia ke arah keredaan Allah,

jauhkan undi anda dari saya.Kerana itu lebih baik bagi kalian.

Kalian mengenali saya seadanya. Jika kalian mahukan kepastian tentang diri saya, selidikilah melalui classmate saya group 20.

Selidikilah diri saya agar kalian tidak salah memilih siapa bakal pemimpin kalian dan yakin dengan pilihan kalian.

No comments: